To będzie rewolucja w PKP. Szykują program lojalnościowy i tańsze bilety

Dodano:
PKP Intercity Źródło: Shutterstock
Tańsze bilety w pociągach dzięki programowi lojalnościowemu? Za jakiś czas ma być to możliwe. PKP wraca ze spektakularnym pomysłem i zapowiada zniżki dla często podróżujących.

Programy lojalnościowe nie są tylko domeną sieci handlowych. Coraz częściej decydują się na nie również znani przewoźnicy. Obecnie w branży lotniczej popularny jest m.in. WIZZ discount Club, który uprawnia do korzystania w wielu atrakcyjnych zniżek. Dotyczą one oczywiście tylko członków klubu. Podobną akcję szykuje przewoźnik kolejowy PKP.

Program lojalnościowy w PKP

O pomyśle PKP Intercity na wprowadzenie programu lojalnościowego głośno było już kilka lat temu. Wiadomo, że teraz wznowiono prace nad projektem. Przewodnik chce oferować turystom rabaty i wiele benefitów, by zachęcić do częstszego korzystania z przejazdów pociągami.

Prezes spółki PKP Intercity Janusz Malinowski zapowiedział, że tym razem nie skończy się na samych planach i że firma ma zacząć inaczej. „ Tamte projekty są definitywnie zamknięte. One nie ujrzały poziomu koncepcji. Rozważamy różne opcje, ale to, co wiemy już teraz, to fakt, że stałym pasażerom możemy zaoferować m.in. zniżki na kolejne podróże” – mówił Malinowski. Wygląda na to, że im więcej będziemy jeździć, tym mniej zapłacimy za bilety.

Szczegóły na temat programu PKP dopiero poznamy

Nie wiadomo jeszcze, czego dokładnie będą mogli się spodziewać turyści w Polsce, prawdopodobne jest jednak, że w program lojalnościowy PKP zostanie zaangażowany także zewnętrzny partner. To jak działają tego typu usługi u przewoźników kolejowych, można zaobserwować w innych krajach europejskich. Przykładowo w Niemczech skorzystamy z Deutsche Bahn. Mowa tu o systemie kart przedpłaconych, dzięki którym możemy zamawiać bilety z 25 lub 50-procentową zniżką. Ciekawą ofertę mają też Ceske drahy, gdzie pasażerowie zbierają punkty za przejazdy, a później wymieniają ja na bilety do placówek kulturalnych. Do tego można liczyć na dodatkowe promocje.

Programy tego typu prezentują się atrakcyjnie, dlatego jeśli nowość pojawi się w Polsce, turyści na pewno nie przejdą obok propozycji obojętnie. Aktualnie w PKP można korzystać ze standardowych zniżek m.in. studenckich, dla seniora czy oferty Taniej z Bliskimi. Do tego pojawiają się specjalne bilety Super Promo lub okazjonalne rabaty.

Nowy program w PKP ma być odpowiedzią na duże zainteresowanie usługami przewoźnika i dobre wyniki sprzedażowe. Liczba podróżnych w zeszłym roku była jeszcze większa względem 2023 r. i nadal rośnie. PKP Intercity szacuje, że do końca 2025 roku przewiezie 88 mln osób, a w 2030 r. może być to nawet 110 mln.

Źródło: dziennik.pl/fly4free.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...